Опис
Технічні параметри:
Bosch 1 457 429 164 - Фільтр масляний Діаметр: 200 мм
Висота: 378 мм
Виконання фільтра: фільтр-патрон
Моторне масло призначене для того, щоб зменшувати тертя, що виникає при роботі двигуна і, таким чином, скоротити втрату потужності і зношування. Крім того, воно виводить забруднення, що з'являються в результаті абразивного зносу поверхонь тертя. Додаткові функції включають в себе тепловіддачу, герметизацію і захист від корозії.
Масляні фільтри BOSCH очищають циркулирующее масло від таких забруднень, як пил, частинки абразивного зносу, вуглецеві відкладення, частинки сажі, забезпечуючи тим самим оптимальний захист компонентів двигуна.
BOSCH випускає масляні фільтри в зборі та змінні фільтруючі елементи, заміна яких вимагає лише 10% від звичайних витрат.
В основі масляного фільтра BOSCH - фільтруючий елемент з мікроволокон паперу, просоченого фенолової смолою, перепускний клапан і зворотний клапан. Максимальна площа фільтруючої поверхні, а також оптимальна пористість паперу забезпечують високу грязеемкость фільтрів і одночасно низький гідравлічний опір.
Пристрій і принцип дії:
Зворотний клапан перешкоджає витіканню масла з фільтра після вимкнення двигуна і забезпечує швидке створення тиску і миттєву мастило при пуску.
Перепускний клапан вступає в дію у разі низької температури зовнішнього середовища, коли масло стає в'язким або якщо використовуються фільтри, термін заміни яких давно минув. Він відкривається при певному співвідношенні тисків і пропускає неочищена олія до двигуна. Незважаючи на те, що при цьому забруднення потрапляють в компоненти двигуна, це приносить меншу шкоду, ніж у випадку припинення подачі масла.
За результатами тестів масляні фільтри BOSCH на 62% перевищують норматив галузевого стандарту і показують найкращий результат з такого важливого параметру як тонкість відсіву.
Види масляних фільтрів:
1. Магістральні масляні фільтри
2. Масляні фільтри тонкого очищення
3. Комбіновані масляні фільтри
У магістральних масляних фільтрах при кожній циркуляції все кількість масла проходить через фільтр.
У фільтрах тонкого очищення фільтрується 5-10% мастила. Тонке очищення досягається за допомогою фільтруючих елементів, виготовлених з бавовни або мелкопористой паперу. Фільтри тонкого очищення використовуються переважно для дизельних двигунів вантажівок та будівельної техніки у зв'язку з підвищеним утворенням кіптяви.
У комбінованих фільтрах приблизно 90% масла фільтрується через магістральний фільтр, тоді як решта 10% піддаються тонкої очистки.
Корпуси фільтрів зроблені з алюмінію, гальванізується або високосортних пластикових сполук, які забезпечують високу механічну, термічну і хімічну стійкість.
Алюмінієві та пластикові корпусу мають абсолютної міцністю завдяки лазерної зварюванні СО2 або ультразвукової зварюванні, а сталеві корпусу - завдяки подвійному розтруба.
У масляних фільтрах BOSCH використовуються ущільнювачі з гуми спеціального складу. Така гума має стійкість до агресивних моторних мастил і гарантує 100% щільність з'єднання протягом всього терміну експлуатації.
Переваги фільтрів Bosch:
- Абсолютна герметичність корпусу
- Висока міцність на розрив при протіканні масла
- Високий ступінь очищення при незначному гидродинамическом опорі
- Висока механічна, термічна і хімічна стійкість корпусу і фільтруючого елемента
- Тривалий термін експлуатації