Опис
Технічні параметри:
Liqui Moly Top Tec 4300 5W-30 8031 5л - НС-синтетичне моторне маслоКлас в'язкості: 5W-30 DIN 51511
В'язкість при 40 ° C: 55 мм² / с DIN 51562
В'язкість при 100 ° C: 9,7 мм² / с DIN 51562
Індекс в'язкості: 163 DIN ISO 2909
Температура застигання: - 32 ° C DIN ISO 3016
Сульфатна зольність: ≤ 0,8 г / 100г DIN 51575
Лужне число: 7,1 мг KOH / г DIN ISO 3771
В'язкість HTHS: ≥ 2,9 м.Па.с CEC CL-23
Liqui Moly Тор Tec 4300 - сучасне, малозольне моторне масло легкоходне моторне масло вищого класу для цілорічного використання в бензинових і дизельних двигунах. Являє собою комбінацію НС-синтетичних базових масел і новітнього комплексу присадок, гарантує відмінний захист від зносу, знижене споживання палива та зменшений витрата масла. Забезпечує відмінну прокачування по масляній системі двигуна. Особливо рекомендується для сучасних дизельних двигунів з багатоступеневим каталізатором і фільтром сажі (DPF). Залежно від інструкції виробника можливо реалізувати інтервали заміни до 40.000 км. Тор Tec 4300 відмінно підходить для використання в автомобілях, переобладнаних під використання природного та скрапленого газу (CNG / LPG).
коли застосовувати
Бензинові двигуни Honda з модельного року 2007 Toyota Fiat дизельні двигуни модельного року 2008, 9.55535-S1 * Peugeot / Citroën з модельного року 1999 B71 2290 *
як застосовувати
Оптимально для найсучасніших дизельних двигунів і багатоклапанних двигунів внутрішнього згоряння з турбонаддувом і інтеркулером, а також без них, з дизельним фільтром сажі (DPF) і бензинових двигунів. Поряд з використанням в різних транспортних засобах з сімейства Peugeot, Сітроен, Хонда, Тойота і Fiat може використовуватися в автомобілях, що вимагають моторні масла такої специфікації. Звертайте увагу на приписи виробників транспортних засобів. Не рекомендується змішувати з іншими моторними маслами. Залишок старого масла в системі не повинен перевищувати 5%.
ВЛАСТИВОСТІ
- Легка робота двигуна
- Швидка прокачиваемость масла при низьких температурах
- Оптимальний тиск масла при будь-яких оборотах двигуна
- Відмінне змазування при високих і низьких температурах
- Висока стійкість до старіння
- Економить паливо і знижує викид шкідливих речовин
- Оптимальна чистота мотора
- Успішно протестовано на двигунах з турбонаддувом і каталізатором
cфера ЗАСТОСУВАННЯ
Оптимально для сучасних дизельних і бензинових моторів з системами зміни інтервалів і фаз газорозподілу, і турбонаддувом, а також з охолодженням наддувочного повітря (інтеркулером) і фільтром сажі (DPF).
ЗАСТОСУВАННЯ
Дотримуватися приписи виробників двигуна і автомобіля. Не рекомендується змішувати з іншими моторними маслами. Повна ефективність, а також захист DPF гарантується тільки в незмішаному стані! Важливо: При заміні масла, залишок старого продукту в масляній системі не повинно становити більше 5%.