Основні характеристики:
Базове масло - Синтетическое, HC - гидрокрекинг / Бренд - LIQUI MOLY / В'язкість - DCT / Виробництво - Германия / Допуск Ford, Jaguar - WSS-M2C-936-A /
переглянути всі характеристики
-
- Виробник Liqui Moly
- Доступність: В наявності
- Код товару: 55605
-
Основні характеристики |
Базове масло |
Синтетическое, HC - гидрокрекинг |
Бренд |
LIQUI MOLY |
В'язкість |
DCT |
Виробництво |
Германия |
Допуск Ford, Jaguar |
WSS-M2C-936-A |
Допуск VW, Audi, Seat, Skoda |
VW G 052 182, VW G 052 529 |
Застосування |
АКПП |
Об`єм |
1 л |
Опис
Технічні параметри:
LIQUI MOLY DOPPELKUPPLUNGSGETRIEBE-OL 8100 (DSG) 3640 1л - Трансмісійне маслоОб'єм: 1 л
НС-синтетичне трансмісійне масло для DSG Liqui Moly Dual Clutch Transmission Oil 8100
Liqui Moly DOPPELKUPPLUNGSGETRIEBE-OL 8100 (DSG) - для роботизованих коробок передач з подвійним зчепленням (DSG). Високоякісний змащуючий матеріал на базі НС і повністю синтетичних компонентів. Завдяки використанню високоякісного модифікатора в'язкості, сучасних антизношувальних присадок і антифрикційних компонентів зі стабільними характеристиками досягнута висока продуктивність масла при роботі в механізмах зчеплення. Високотехнологічне масло 8100 розроблено спеціально для якісного виконання всіх функцій коробок передач з подвійним зчепленням: швидке включення виключення фрикційних муфт, мастило шестерень і синхронізаторів, оптимальна робота гідравлічних сервоприводів.
Як застосовувати
Спеціально для використання в роботизованих коробках передач з подвійним зчепленням (DSG) автомобілів Audi і VW Group. Використовувати згідно з приписами виготовлювача транспортного засобу.
ВЛАСТИВОСТІ
- Надзвичайно стабільно до зсуву
- Оптимальні в'язкісно-температурні характеристики
- Дуже хороші низькотемпературні властивості
- Відмінний захист від зносу
- Хороша стійкість до старіння і окислення
ТЕХНІЧНІ ДАНІ
Щільність при + 15 ° C: 0,852 г / см ³ DIN 51757
В'язкість пріi + 40 ° C: 38,0 мм ² / с DIN 51562
В'язкість при + 100 ° C: 7,5 мм ² / с DIN 51562
Індекс в'язкості: 170 DIN ISO 2909
Температура застигання: -50 ° C DIN ISO 3016