Відповідно до ст.9 «Закону про захист прав споживачів» ви можете повернути або обміняти товар в нашій мережі протягом 14 днів без вказівки причини, за умови, якщо:
✔ товар не використовувався, зберіг товарний вигляд, пломби, ярлики, плівки;
✔ збережена упаковка, документація в товарному вигляді;
✔ присутні чеки і гарантійні талони.
Ми постійно дбаємо про наших клієнтів і з радістю даруємо подарунки вам і вашим близьким при покупках в нашому магазині.
Побачити актуальні пропозиції можна якщо:
✔ на товарі присутня відповідна позначка;;
✔ перегляньте більш детальну інформацію в розділі "Акції".
Основні характеристики | |
Бренд | REZAW-PLAST |
Вид | модельные |
Висота борту | 30 мм |
Колір | черный |
Країна виробництва | Польша |
Мін. t° експлуатації(-) | 30 °C |
Макс. t° експлуатації(+) | 50 °C |
Марка автомобіля | Opel |
Тип кузова | хэтчбек |
Матеріал | резина |
Килимок в багажник REZAW-PLAST OPEL astra II G 1998-2009 RP 231108 108067 має такі характеристики:
• Марка автомобіля для якої призначений килимок Opel
• Матеріал - гума, країна походження - Польща.
• Гума без запаху, відмінно тримає край, не мажеться і легко чиститься.
• Повністю повторить форму багажника вашого автомобіля.
• Щільний малюнок - запобігає ковзанню.
• Догляд за килимами - легко миється на будь-який мийці.
• Колір чорний.
Килимки в багажнику мають оригінальний стильний дизайн і форму, яка повторює конфігурацію підлоги багажного відділення. Високі килимки в багажнику ефективно захищають багажник автомобіля від дрібного сміття, пилу, вологи і різних витоків. Головне, що відрізняє ці килимки, - це якість матеріалу і продуманість дизайну. Польська компанія вже більше 30 років виробляє килимки для автомобілів. За минулі роки він значно підвищив якість своїх продуктів, що дозволило отримати численні сертифікати відповідності та якості (в тому числі ISO 9001-2000). Однак у неї не було іншого вибору. З огляду на, що його продукція поставляється в основному в європейські країни, де пред'являються дуже високі вимоги до якості автомобільних аксесуарів, компанії довелося докласти всіх зусиль, щоб успішно конкурувати там, де є важка боротьба між іншими брендами.