Масло для двигунів автомобілів і терміни його заміни
Немає водія, якому нецікаво стан двигуна автомобіля і якість моторного масла.
Під впливом змащуючих засобів, деталі двигуна не піддаються тимчасовому зносу, руйнування, корозії. В процесі роботи, продукт забруднюється, насичуючись елементами згоряння палива.
Термін пробігу машини, рентабельний для заміни моторного масла. В інструкції є вказівки: ТО робиться після пробігу автомобіля 15000 км. В Україні і країнах СНД підібраний інтервал часу, для зміни масла в двигуні -10000 км. Неякісне паливо і регіональні дороги виявилися винуватцями цього рішення. Однак, водії, які не бажають піддаватися хвилюванні, зливають забруднений продукт набагато раніше покладеного терміну, через 6000 –7000 км.
Відпрацьоване масло
Старого масла неякісно справляються з роботою. Тому необхідно, скоріше його замінити. Інакше, доведеться рятувати двигун. Застарілий продукт мастила:
• окислюється
• присадки вигорають
• втрачає функцію охолодження
• стає рідким
• засмічує канали
• сприяє корозії мотора
• сприяє швидкому витраті палива
Зрештою, якщо не змінити ситуацію і продовжувати їздити на зношеному продукті, двигун застукає. Це вимагатиме повного перебору мотора.
Однак занадто часта заміна не потрібно. Важливо, не запускати терміни.
Для збереження машини в хорошій експлуатації слід пам'ятати:
• масло міняється після пробігу – 10000км, незважаючи на, те, що за інструкцією допустимо - 20000 км;
• двигун перед процедурою, потрібно промивати;
• фільтр масла вимагає заміни;
• звертати увагу на лампочку дошки приладів;
• робити перевірку щупом;
Обмеження, збільшеного пробігу, після 10000 км, це:
• допустимо; 1000 – 2000 км;
• неприпустимо; вище 4000 – 5000 км.
Покоління автомобіля «Мазда 3»
Виробники Mazda 3 працюють над досконалістю цієї марки. В темпі, одне покоління, йшли один за одним. Перетворювався не тільки зовнішній вигляд автомобіля, але і салон, робилися технічні поправки. Відзначено, що в 4-х поколіннях вказані роки з реставрації техніки зі змінами в конструкціях. Неполадки виправляли. Підвищувалася якість. Наступне покоління, отримавши корекцію, отримувало оцінки за новими характеристиками. Автомобіль має 4 періоди випуску. У кожному з них, є свої відмінності. Перший випуск проведений в 2009 р.
Оригінальна і неоригінальні масло
Для машини підбираються масла, що відповідають певному силовому агрегату.
Двигуни моделі Mazda 3 діляться:
• на бензинові
• на дизельні
Масло призначається:
• для бензинових моторів
• для дизельних моторів
• для бензинових двигунів і для дизельних
Масла, що відповідають оригіналу це:
• Liqui Moly AA 5W-30 – Німеччина.
• Total Future NFC 9000 5W-30 – Франція.
• Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30 – в продажу в усіх регіонах.
Mazda Dexelia Plus 5W 40:
1. Експлуатація в холоди
2. На синтетичних основах
3. Потужні присадки
4. Доступ і відповідність: підходить для автомобілів, вироблених в Європі і Азії.
У продаж надходить також і 50% синтетика: mazda 10 W – 40, B V T. O B T H F P Y S T V J L B A B R F W BB, що має різні модифікації. Продукт дорогий, має низький попит. Характерні властивості занижені, в порівнянні з синтетикою.
Можливі проблеми
Якщо виробники мають широку мережу офіційного представництва, то підробки мастила, що випускається, можна уникнути. І все ж обережність необхідна:
• покупка у перекупників не бажана;
• читаність шрифту захищає від підозр на фальшивість продукту;
• ннизька ціна ставить під сумнів справжність продукту;
• допуски і відповідності повинні підходити до автомобіля по всіх параметрах;
• знання етикеток і упаковки, дозволить зробити безпомилкове порівняння.
Правильний підбір масла, дає гарантію безперебійної роботи двигуна.
Виробник Mazda 3 має, гідний поваги, рейтинг. Нехай і якість моторного масла, придатне і для інших марок машин, не підводить, працюючий двигун автомобіля.