Основні характеристики:
Бренд - NGK / Діаметр різьби - 14 мм / Діаметр центрального електрода - 0.6 мм / Довжина різьби - 19 мм / Зазор між електродами - 0.8 мм /
переглянути всі характеристики
-
- Виробник NGK
- Доступність: В наявності
- Код товару: 59232
-
Основні характеристики |
Бренд |
NGK |
Діаметр різьби |
14 мм |
Діаметр центрального електрода |
0.6 мм |
Довжина різьби |
19 мм |
Зазор між електродами |
0.8 мм |
Кількість бічних електродів |
одноэлектродная |
Кількість в упаковці |
1 |
Краплинне число |
6 |
Матеріал електродів |
платина/иридий/серебро/иттрий |
Розмір зіву гайкового ключа |
16 мм |
Опис
Технічні параметри:
NGK IFR6B-K 4867 - Свічка запалюванняЦіна вказана за штуку
Ширина ключа: 16 мм
Зовнішня різьба: 14 мм
Довжина різьби: 19 мм
Жорстке SAE-підключення
Зазор між електродами: 3,5 мм
Іридієвий електрод
1 електрод маси
З подавленням перешкод, 5 кОм
З плоским сідлом
Свічка запалювання NGK IFR6B-K / 4867 застосовується в наступних автомобілях:
MITSUBISHI SHOGUN IV (V8_W, V9_W).
Свічки NGK мають широкий тепловий діапазон роботи. Центральний електрод містить мідний сердечник, що має властивість швидко розсіювати велику кількість тепла. Це дозволяє свічці повільніше нагріватися зі збільшенням навантаження.
Свічки NGK містять ізолятор, виготовлений з високоякісної алюміній-оксидної кераміки. Відмінні ізоляційні якості при високих температурах забезпечують надійне іскроутворення. Ізолятор володіє відмінною теплопровідністю, що запобігає перегріву свічки, стійкий до термошоку (різкого нагріву і охолодження) і володіє великою механічною міцністю.
Свічки NGK - це цілісна конструкція для забезпечення високої герметичності. З'єднання ізолятора і механічного корпусу відбувається з використанням спеціального герметизуючого порошку, що забезпечує цілісність і герметичність конструкції. Наконечник електрода стандартної свічки запалювання виконаний з нікелевого сплаву, це забезпечує стійкість до нагрівання і довговічність. Металевий корпус має спеціальне покриття, яке забезпечує найвищу стійкість проти високотемпературної корозії.