Опис
Технічні параметри:
NGK PFR5G-11 2647 INFINITI - Свічка запалюванняЦіна вказана за штуку
Ширина ключа: 16 мм
Зовнішня різьба: 14 мм
Довжина різьби: 19 мм
Жорстке SAE-підключення
Зазор між електродами: 3,5 мм
Платиновий електрод
1 електрод маси
З подавленням перешкод, 5 кОм
З плоским сідлом
Свічка запалювання NGK PFR5G-11/2647 застосовується в наступних автомобілях:
DODGE STRATUS седан
HONDA LEGEND Mk II купе (KA8)
INFINITI I30, J30, Q45 I
MERCEDES-BENZ C-CLASS Break (S202), C-CLASS Sportscoupe (CL203), C-CLASS T-Model (S203), C-CLASS седан (W202), C-CLASS седан (W203), CL-CLASS купе ( C140), CL-CLASS купе (C215), CLK (C208), CLK (C209), CLK кабріо (A208), CLK кабріо (A209), CLS (C219), E-CLASS Break (S210), E-CLASS T -Model (S211), E-CLASS седан (W210), E-CLASS седан (W211), G-CLASS (W463), G-CLASS Cabrio (W463), M-CLASS (W163), M-CLASS (W164) , R-CLASS (W251, V251), S-CLASS седан (W220), SL (R129), SL (R230), SLK (R170), VIANO (W639), VITO / MIXTO фургон (W639), VITO автобус (W639 )
OPEL FRONTERA B (6B_)
VAUXHALL FRONTERA Mk II (B).
Свічки NGK мають широкий тепловий діапазон роботи. Центральний електрод містить мідний сердечник, що має властивість швидко розсіювати велику кількість тепла. Це дозволяє свічці повільніше нагріватися зі збільшенням навантаження.
Свічки NGK містять ізолятор, виготовлений з високоякісної алюміній-оксидної кераміки. Відмінні ізоляційні якості при високих температурах забезпечують надійне іскроутворення. Ізолятор володіє відмінною теплопровідністю, що запобігає перегріву свічки, стійкий до термошоку (різкого нагріву і охолодження) і володіє великою механічною міцністю.
Свічки NGK - це цілісна конструкція для забезпечення високої герметичності. З'єднання ізолятора і механічного корпусу відбувається з використанням спеціального герметизуючого порошку, що забезпечує цілісність і герметичність конструкції. Наконечник електрода стандартної свічки запалювання виконаний з нікелевого сплаву, це забезпечує стійкість до нагрівання і довговічність. Металевий корпус має спеціальне покриття, яке забезпечує найвищу стійкість проти високотемпературної корозії.